Parduotuvės taisyklės

REKIŲ PIRKIMO – PARDAVIMO INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE zookaralyste.lt TAISYKLĖS:

 

  1. Bendros nuostatos.

    1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Su zookaralyste.lt taisyklėmis sutinku“), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir zookaralyste.lt internetinės parduotuvės (toliau “Pardavėjas”) teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu zookaralyste.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

    2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, pataisyti ar papildyti Taisykles. Apie bet kokius pakeitimus, pataisymus ar papildymus prisiregistravę Pirkėjai bus informuojami prisijungimo zookaralyste.lt puslapyje metu ir privalės iš naujo patvirtinti Taisykles. Pataisytos Taisyklių nuostatos įsigalios tik nuo jos patvirtinimo.

    3. Internetinėje parduotuvėje zookaralyste.lt prekyba vykdoma visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.

    4. Pirkti zookaralyste.lt elektroninėje parduotuvėje turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys.

    5. Parduotuvė zookaralyste.lt veikianti internetiniu adresu www.zookaralyste.lt, kuri priklauso Lietuvos Respublikos VĮ „Registrų centras", Juridinių asmenų registro Vilniaus filiale įregistruotam privačiam juridiniam asmeniui UAB „Eurobena", juridinio asmens kodas 304734902, PVM mokėtojo kodas LT100011660116, registruotos buveinės adresas A. Vienuolio g. 4, LT-01104 Vilnius(toliau kaip Pardavėjas), vykdančiam komercinę veiklą naminių gyvūnų produktų pardavimo internetu srityje.
  2. Asmens duomenų apsauga

    1. Pirkėjui patvirtinus šias Taisykles, Pardavėjas turi teisę rinkti ir apdoroti asmens duomenis, kuriuos Pirkėjas pateikė zookaralyste.lt, ir, esant būtinybei, atskleisti juos tretiesiems asmenims, kai tai būtina užsakymo įvykdymui. zookaralyste.lt taip pat turi teisę naudoti Pirkėjo asmens duomenis informacijos pateikimo Pirkėjui tikslais zookaralyste.lt veiklos ribose, bei įsipareigoja tuo nepiktnaudžiauti. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu uždrausti jo asmens duomenų rinkimą ir apdorojimą, išskyrus atvejus, kai tai būtina reikalavimų, kylančių iš Pirkimo-pardavimo Taisyklių, įvykdymui arba Užsakymo įvykdymui. Apie tai Pirkėjas turi raštiškai informuoti zookaralyste.lt, skyriuje “Kontaktai” nurodytu elektroninio pašto adresu. Duomenys apie internetinės parduotuvės Pirkėjus ir lankytojus yra saugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimo. Duomenų laikmenos yra apsaugotos nuo trečiųjų asmenų prieigos.

  3. Pirkimo – pardavimo Sutarties įsigaliojimas

    1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą (as) prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „Užsakyti”.Atsižvelgiant į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjo veiksmų zookaralyste.lt elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis (slaptažodžiu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią.

    2. zookaralyste.lt neįsipareigoja atskirai pranešti Pirkėjui apie savo sutikimą sudaryti Sutartį. Laikoma, kad zookaralyste.lt patvirtina Sutartį nuo momento, kai pradeda vykdyti užsakymą.

    3. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo Sutartis yra registruojama ir saugoma zookaralyste.lt internetinės parduotuvės duomenų bazėje.

  4. Pirkėjo teisės

    1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes zookaralyste.lt internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių, internetinės parduotuvės ir LR įstatymų nustatyta tvarka.

    2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo Sutarties, sudarytos su zookaralyste.lt internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę, jos užsakymo numerį ir grąžinimo motyvus) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų, nuo prekės pristatymo dienos.

    3. Numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje (nepažeistoje pakuotėje), nebuvo sugadinta, prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė), grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

    4. Pardavėjas apmoka Prekių grąžinimo išlaidas. Bet kokiu atveju, Pirkėjas neturi patirti jokių išlaidų susijusių su Prekės grąžinimu, išskyrus išlaidas, kurios atsiranda paruošiant Prekę grąžinimui (pvz.: grąžinamos Prekės pristatymu į pašto skyrių, prekės supakavimo išlaidos ir pan.).
    5. verslininkas, perkantis su jo verslu nesusijusiems tikslams, turi teisę per 14 dienų atsisakyti sutarties.
  5. Pirkėjo įsipareigojimai

    1. Pirkėjas privalo priimti prekes šios Sutarties nustatyta tvarka ir sumokėti už jas sutartą sumą.

    2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

    3. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

    4. Pirkėjas, naudodamasis zookaralyste.lt internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šios Sutarties, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

  6. Pardavėjo teisės

    1. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymo ne grynaisiais pinigais numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 6 (šešias) darbo dienas.

    2. Kai Pirkėjas pasirenka grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu numatytą apmokėjimo būdą, Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su Pirkėju užsakyme nurodytu telefonu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas.

    3. zookaralyste.lt turi teisę atsisakyti sudarytos Sutarties, jei baigėsi Sutartyje nurodytų prekių atsargos, taip pat, jei Sutartis buvo sudaryta asmens, kuris remiantis šioms Taisyklėmis neturėjo teisės sudaryti Sutarties.

  7. Pardavėjo įsipareigojimai

    1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės zookaralyste.lt teikiamomis paslaugomis.

    2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu ir šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.

    3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

    4. Pardavėjas įsipareigoja saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims Pirkėjo asmeninius duomenis, nurodytus internetinės parduotuvės registracijos formoje, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytus atvejus.

  8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

    1. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

      1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas pats, laisva valia, perveda pinigus į zookaralyste.lt banko sąskaitą.

      2. Apmokėjimas grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu – Pirkėjas už prekes sumoka jų pristatymo (perdavimo – priėmimo) metu kurjeriui.

    2. Atsiskaitydamas 8.1.1 punkte numatytu apmokėjimo būdu, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti ne vėliau nei per 2 (dvi) darbo dienas. Minėtaisiais atvejais, tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas ruošti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

    3. Klientas už užsakytas prekes gali pasirinkti šias mokėjimo formas: BLIK mokėjimus, mokėjimo kortelę, elektroninį pervedimą per išorinę Imoje mokėjimo sistemą, valdomą ING Bank Śląski S.A. įsikūręs Katovicuose
  9. Prekių pristatymas

    1. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (kurjeris). Jei užsakymo suma viršija 17 eurų, prekės pristatomos nemokamai, priešingu atveju pristatymo kaina 2,5 eurai. Prekių pristatymas į Kuršių Neriją kainuoja 40 eurų, nepriklausomai nuo užsakymo sumos.

    2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui per 4 darbo dienas. Dieną prieš pristatant prekes, su Pirkėju susisieks kurjeris ir suderins tikslesnį prekių pristatymo laiką. Prekių pateikimo terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą bei galimus prekės pakeitimo panašia preke variantus. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.

    3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

    4. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente ar įrenginyje, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.

    5. Prekių pristatymo mokestis ir kita informacija, susijusi su prekių pristatymu, pateikiama internetinės parduotuvės „Kaip pirkti“ skyriuje.

    6. Jei užsakymas viršija 17 eur, bet pasirenkate atsiskaityti kurjeriui pristatymo metu papildomas mokestis €2,5

  10. Prekių grąžinimas ir keitimas

    1. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

      • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
      • per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
      • atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats pirkėjas ar trečiųjų asmenų padedamas;
      • vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

      Teisės aktuose nustatytus reikalavimus atitinkančią prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas ir (ar) prekės gamintojas, platintojas, tiekėjas, importuotojas ar bet koks kitas asmuo, savo vardu skirstantis prekes. Jei tokios rūšies garantija nustatyta – tai yra pažymima prie prekės pateiktame aprašyme.

      Tais atvejais, kai nustatytas prekės kokybės garantijos terminas, reikalavimai dėl prekės trūkumų gali būti reiškiami, jeigu trūkumai nustatyti per garantijos terminą. Jeigu komplektuojamajai detalei taikomas trumpesnis negu pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas, reikalavimas dėl komplektuojamosios detalės trūkumų gali būti pareikštas per pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminą. Jeigu komplektuojamajai detalei taikomas ilgesnis negu pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas, reikalavimas dėl komplektuojamosios detalės trūkumų, kurie pastebėti per garantijos terminą, gali būti pareikštas nepaisant to, kad pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas pasibaigęs.

      Tais atvejais, kai nustatytas prekės tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per nustatytą prekės tinkamumo naudoti terminą.

      Tais atvejais, kai nenustatytas prekės kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės perdavimo pirkėjui dienos, jeigu kiti teisės aktai ar prekių pirkimo–pardavimo sutartis nenustato ilgesnio termino;

      Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, turi pateikti pardavėjui raštišką prašymą, kuriame turi nurodyti užsakymo numerį ir grąžintinos prekės pavadinimą, prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš toliau nurodytų reikalavimų, t.y. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats pirkėjas ar trečiųjų asmenų padedamas; vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

      Prie prašymo pirkėjas privalo pridėti prekės pirkimą–pardavimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Nepateikus prekės pirkimo-pardavimo iš pardavėjo patvirtinančio dokumento – pirkėjo reikalavimai nėra vykdomi.

      Pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pirkėjo prašymo gavimo dienos, jeigu kiti teisės aktai nenustato kitaip, pateikti pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.

      Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

      Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių gavimo dienos pakeisti ją analogiška kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo preke. Jeigu keičiant prekę susidaro kainų skirtumas, pirkėjas su pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.

      Šiuo atveju pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pirkėjas privalo pridėti prekės pirkimą–pardavimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Nepateikus prekės pirkimo-pardavimo iš pardavėjo patvirtinančio dokumento – pirkėjo reikalavimai nėra vykdomi.

      Pirkėjas šia teise gali pasinaudoti tik tada, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimo, kuris buvo būtinas norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti prekės išvaizdos pakeitimu.

      Tuo atveju, jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių gavimo dienos grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

      Kilus klausimams, kreiptis telefonu   +37 060 59 39 55    arba el. paštu shop@zookaralyste.lt

      Nepavykus išspręsti ginčo su pardavėju, prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos nekokybiškos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p.: tarnyba@vvtat.lt, tel.: 8 526 267 51,  interneto svetainė www.vvtat.lt ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

       

      Nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

      Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šias 6.22810 2 dalyje numatytas išimtis:
       
      1) paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;
       
      2) sutartims, pagal kurias parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų kaina priklauso nuo finansų rinkos svyravimų šio straipsnio 1 dalyje nustatytu sutarties atsisakymo laikotarpiu;
       
      3) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
       
      4) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
       
      5) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
       
      6) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
       
      7) sutartims dėl alkoholinių gėrimų, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo-pardavimo sutartį ir kurie pristatomi po trisdešimt dienų nuo sutarties sudarymo, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo rinkos svyravimų;
       
      8) sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti sutarties;
       
      9) sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
       
      10) sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;
       
      11) sutartims, sudarytoms viešajame aukcione;
       
      12) sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti paslaugų teikimo data ar laikotarpis;
       
      13) sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.

       
       
       
  11. Apsikeitimas informacija

    1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

    2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

  12. Baigiamosios nuostatos

    1. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

    2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

  13. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

    • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
    • per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
    • atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats pirkėjas ar trečiųjų asmenų padedamas;
    • vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

    Teisės aktuose nustatytus reikalavimus atitinkančią prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas ir (ar) prekės gamintojas, platintojas, tiekėjas, importuotojas ar bet koks kitas asmuo, savo vardu skirstantis prekes. Jei tokios rūšies garantija nustatyta – tai yra pažymima prie prekės pateiktame aprašyme.

    Tais atvejais, kai nustatytas prekės kokybės garantijos terminas, reikalavimai dėl prekės trūkumų gali būti reiškiami, jeigu trūkumai nustatyti per garantijos terminą. Jeigu komplektuojamajai detalei taikomas trumpesnis negu pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas, reikalavimas dėl komplektuojamosios detalės trūkumų gali būti pareikštas per pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminą. Jeigu komplektuojamajai detalei taikomas ilgesnis negu pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas, reikalavimas dėl komplektuojamosios detalės trūkumų, kurie pastebėti per garantijos terminą, gali būti pareikštas nepaisant to, kad pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas pasibaigęs.

    Tais atvejais, kai nustatytas prekės tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per nustatytą prekės tinkamumo naudoti terminą.

    Tais atvejais, kai nenustatytas prekės kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės perdavimo pirkėjui dienos, jeigu kiti teisės aktai ar prekių pirkimo–pardavimo sutartis nenustato ilgesnio termino;

    Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, turi pateikti pardavėjui raštišką prašymą, kuriame turi nurodyti užsakymo numerį ir grąžintinos prekės pavadinimą, prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš toliau nurodytų reikalavimų, t.y. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats pirkėjas ar trečiųjų asmenų padedamas; vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

    Prie prašymo pirkėjas privalo pridėti prekės pirkimą–pardavimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Nepateikus prekės pirkimo-pardavimo iš pardavėjo patvirtinančio dokumento – pirkėjo reikalavimai nėra vykdomi.

    Pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pirkėjo prašymo gavimo dienos, jeigu kiti teisės aktai nenustato kitaip, pateikti pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.

    Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

    Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių gavimo dienos pakeisti ją analogiška kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo preke. Jeigu keičiant prekę susidaro kainų skirtumas, pirkėjas su pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.

    Šiuo atveju pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pirkėjas privalo pridėti prekės pirkimą–pardavimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Nepateikus prekės pirkimo-pardavimo iš pardavėjo patvirtinančio dokumento – pirkėjo reikalavimai nėra vykdomi.

    Pirkėjas šia teise gali pasinaudoti tik tada, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimo, kuris buvo būtinas norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti prekės išvaizdos pakeitimu.

    Tuo atveju, jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių gavimo dienos grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

    Kilus klausimams, kreiptis telefonu  +37 060 59 39 55 arba el. paštu shop@zookaralyste.lt

    Nepavykus išspręsti ginčo su pardavėju, prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos nekokybiškos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p.: tarnyba@vvtat.lt, tel.: 8 526 267 51,  interneto svetainė www.vvtat.lt ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

     

    Nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

    Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šias 6.22810 2 dalyje numatytas išimtis:
     
    1) paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;
     
    2) sutartims, pagal kurias parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų kaina priklauso nuo finansų rinkos svyravimų šio straipsnio 1 dalyje nustatytu sutarties atsisakymo laikotarpiu;
     
    3) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
     
    4) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
     
    5) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
     
    6) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
     
    7) sutartims dėl alkoholinių gėrimų, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo-pardavimo sutartį ir kurie pristatomi po trisdešimt dienų nuo sutarties sudarymo, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo rinkos svyravimų;
     
    8) sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti sutarties;
     
    9) sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
     
    10) sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;
     
    11) sutartims, sudarytoms viešajame aukcione;
     
    12) sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti paslaugų teikimo data ar laikotarpis;
     
    13) sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.

     

    Prekių grąžinimo ir keitimo tvarka:

    Dėl prekių keitimo ar grąžinimo prašome kreiptis telefonu  +37 060 59 39 55   arba el. paštu  shop@zookaralyste.lt  

    Jeigu prekės grąžinamos ne dėl pardavėjo kaltės, siuntimo išlaidas padengia klientas.

    Pinigus už grąžintą prekę grąžinsime į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas užsakymo apmokėjimas, per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo.

Šioje svetainėje naudojame slapukus siekdami pagerinti mūsų svetainę. Toliau naršydami šioje svetainėje Jūs sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku
pixel